Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj
7
stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem
przewodnim „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie
Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w
firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych
przedsiębiorstw.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji
Grupy Pracuj, jako profesjonalnego a zarazem przyjaznego pracodawcy.
Przekaz kampanii koncentruje się na pokazaniu firmy jako miejsca o
wyjątkowej atmosferze, którą tworzą ludzie w niej zatrudnieni. W sesji
zdjęciowej udział wzięli pracownicy Grupy, którzy sami zgłosili chęć
uczestnictwa w kampanii. Zdjęcia realizowane były w centrali firmy w
Warszawie, aby pokazać panującą w niej atmosferę i biuro, w którym
pracownicy mają możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni wokół siebie.
Grupę docelową kampanii stanowią
potencjalni kandydaci do pracy w trzynastu oddziałach Grupy Pracuj w
całej Polsce. Aktualnie oferty pracy można znaleźć w takich obszarach,
jak: sprzedaż, obsługa klienta, rozwój oprogramowania, administracja
biurowa, prawo, hr oraz marketing. Zatrudnienie w Grupie daje możliwość
pracy dla jednej z trzech marek - Pracuj.pl, eRecruiter lub emplo.
W kampanii wykorzystana została także
informacja o tytule Najlepszego Pracodawcy przyznawanego w rankingu Aon
Hewitt. Grupa Pracuj S.A. w tym roku awansowała do ścisłej czołówki
uzyskując III miejsce w kategorii dużych przedsiębiorstw, a sam tytuł
został firmie przyznany po raz piąty z rzędu. Ranking powstaje w oparciu
o ankiety przeprowadzane wśród pracowników, dlatego wyróżnienie jest
tym cenniejsze dla pracodawcy i staje się automatycznie wskaźnikiem
jakości firmy dla poszukujących pracy.
Kampania employer brandingowa
zaplanowana została od 7 do 23 stycznia i prowadzona będzie w
Internecie, przy wsparciu działań outdoorowych w Warszawie. Billboardy z
kampanią będzie można zobaczyć na dziesięciu stacjach warszawskiego
metra oraz podczas jednodniowej akcji na CityInfo w metrze i autobusach.
W Internecie wykorzystane zostaną własne nośniki Grupy Pracuj czyli:
fanpage Pracuj.pl na Facebooku, banery reklamowe na stronie
www.pracuj.pl i www.grupapracuj.pl
oraz nowy, stworzony na potrzeby kampanii Profil Pracodawcy Grupa
Pracuj na www.pracuj.pl. W ramach działań zaplanowano także mailingi i
kampanię banerową na Facebooku.
Wszystkie reklamy prowadzą na landing
page akcji http://grupapracuj.pl/praca/, na którym zamieszczone są
wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę w Grupie Pracuj. Ci kandydaci,
którzy nie znajdą w tym momencie interesujących dla siebie propozycji
pracy, mogą zostawić swoje CV w bazie kandydatów z myślą o kolejnych
rekrutacjach.
Kampanię po stronie Grupy Pracuj
koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z
zakresu employer brandingu. Kampania została przygotowana wspólnie z
Agencją Up.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz